Friday, October 23, 2015

bebek bezi pastası

Canım kardeşimin doğacak bebeği için yaptığım bez pastayı fikir olması açısından paylaşıyorum. Üstteki benim yaptığım alttaki de internetten beğenip yüklediklerim. Pinterestte de çok fikir var ama ben bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim. Hem daha kolay hem de kullanırken hemen bozulmuyor.
 
Etrafı kundak örtüsü ile sarılanlarda bezi almak için hemen pastayı veya yapılan şekli bozmak gerekiyor. Bunda ise zaten sıkışık şekilde dizilmiş bezlerden çekerek aldığı için hemen bozulmuyor.
 
Ortasına uzun bitmiş defter kabı rulosunu koli bandı ile tabana sabitleyerek başladım ben. Ama benim rulom baya uzundu. siz isterseniz bitmiş havlu peçete rulosu ile iki katlı bir pasta da yapabilirsiniz.
 
Bezlerin aralarına minik bebe şampuanı kremi yada badileri de katlayıp sıkıştırabilirsiniz. Bebek kız ise tokalarla da pastanızı süsleyebilirsiniz.
 
Afiyet olsun :)
 
 



No comments:

Post a Comment